KOLEJNE TEMATY SĄ ZAPISANE NA SKYPIE KLASY 7
Friday, 13th November, 2020
Lesson
Subject: The technology around me.
Thursday, 12th November, 2020
Lesson
Subject: Past Simple and Past Continuous - exercises.
Materiał do przerobienia podczas zajęć - podręcznik str. 30.
Ćwiczenia z gramatyki:
ĆWICZENIE 1 - link do strony zewnętrznej
ĆWICZENIE 2 - link do strony zewnętrznej
W piątek kartkówka z ubrań.
10 listopada, wtorek
Lesson
Subject: Consolidation of unit II.
Materiał przerobiony podczas zajęć: zeszyt ćw. str. 28- 29.
6 listopada 2020
Lesson
Subject: Revision of unit II
Homework: przesłać ćw. 5 str. 28 (50-120 słów). Spróbować zrobić str. 27 w zeszycie ćwiczeń (bez przesyłania). Uczyć się słówek ze słowniczka str. 31.
.............................
POPRZEDNI MATERIAŁ
Lesson
Subject: The beautiful People. Expressing reactions.
1. Przepisać wyrażenia ze słowniczka:
FUNCTIONAL LANGUAGE BOX (Lesson 6) str. 31 - i nauczyć się ich mówić i pisać.
2. Na podstawie nagrania ze strony docwiczenia.pl KOD: U7LE7K
wykonać do zeszytu same odpowiedzi do zadań: 4 str. 26 oraz 6 str. 27.
4. Wykonać ćw. 1 str. 24 w zeszycie ćwiczeń.
Pozostałe ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń ze str. 24 i 25 są dla ochotników - na podstawie filmiku ze strony docwiczenia.pl KOD: U7CJ8C, niemniej zachęcam do ich wykonania, bo filmiki są doskonałym źródłem do nauki języka angielskiego.
Lesson
Subject: Blog post
1. Przeczytać wpis na blogu na str. 28 w podręczniku.
2. Cała str. 26 w zeszycie ćwiczeń.
3. Na podstawie przykładowych wpisów (str. 28 i str. 127) napisać swój wpis na blogu o zakupach (ćw. 5 str. 28 - podręcznik), w którym należy zamieścić informacje:
a) czas i miejsce zakupów
b) ubrania, które kupiłeś/ kupiłaś
c) jak spędziłeś/ spędziłaś czas po zakupach
Pamiętajcie, żeby:
- nadać tytuł swojego bloga
- następnie powitanie
- zdanie wstępne, mówiące o czym będzie ten wpis na blogu
- rozwinięcie
- prośba o opinię
............................................................................................
Lesson (kolejny numer lekcji)
Subject: Past Continuous and Past Simple - exercieses.
1. Wykonać do zeszytu odpowiedzi na pytania do ćw. 3 str. 24 (podręcznik).
2. Przepisać do zeszytu "Grammar tip" - podręcznik, str. 24 (ta żarówka)
oraz poniższe przykłady:
Po when (kiedy, gdy) wstawiamy czas Past Simple (może też występować Past Continuous)
Po while (podczas gdy, podczas) wstawiamy zawsze czas Past Continuous.
He was putting on his socks when he saw a hole in one of them.
On wkładał skarpetki, gdy zobaczył w jednej z nich dziurę.
While he was putting on his socks, he saw a hole in one of them.
Podczas gdy wkładał skarpetki, zobaczył w jednej z nich dziurę.
3. Uzupełnić zeszyt ćwiczeń do str. 22.
Lesson (kolejny numer lekcji)
Subject: You've got the look!
1.Dopasować podpisy do zdjęć - ćw. 2 str. 25 (podręcznik) - zrobić do zeszytu.
2. Przeczytać ogłoszenie ze str. 25 (podręcznik) i odpowiedzieć w zeszycie na pytania do ćw. 3 str. 25.
3. Przepisać nowe słówka ze słowniczka na str. 25: LESSON 5 (od eyeshadow do mascara)
i nauczyć się ich mówić i pisać.
4. Wykonać całą stronę 23 w zeszycie ćwiczeń.
5. Powtarzajcie słówka ze str. 31 (słowniczek) do wszystkich pięciu lekcji, czyli od słowa belt do słowa mascara, pisemnie i ustnie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz